الاحدث

Aldali International for General Trading & Construction Company Hiring now 7 jobs in Kuwait توظف شركة الدالي العالمية للتجارة العامة والمقاولات الآن 7 وظائف في الكويت

 


Safety personnel, Engineers, land Surveyor, PTW holders, Quantity Surveyor required for a reputed co

JOB VACANCY

A well reputed Company looking for the following candidates for various projects in oil field:

1. Site Engineer (Civil) – 1 No.

- Bachelor’s degree in Engineering, (Recognition with Kuwait Society of Engineers preferred but not mandatory)

- Must have with minimum 5 years of experience in Civil, Earth and Road works which includes a minimum of three (3) years of experience in Oil and Gas Industries.

OR

- Must have with minimum 8 years’ experience as HSE personnel in the relevant field, which includes minimum three (3) years’ experience in Oil and Gas Industries.

- Bilingual

2. Land Surveyor – 2 Nos.


- Degree or Diploma in Engineering with minimum of 5 years of experience with good knowledge in GPS, total station, AutoCAD, GIS, 3D modeling, and Civil 3D.


- Bilingual


3. PTW Holder (Civil) – 3 nos.


- Diploma in Engineering or ITI holder with minimum 5 years’ experience in earth and road works. Preferable having previous O&G PTW cards.


- Bilingual


4. Quantity Surveyor – 1 no

- Degree or Diploma in Engineering with minimum 5 years of experience with roads/infrastructure Quantity survey works and good knowledge of AutoCAD, 3D modeling, and Civil 3D.

- Bilingual

5. Environment Officer -1 No

- Bachelor Degree in Engineering / Science or Diploma in Engineering from a recognized and reputed university , with minimum 5 years’ experience as HSE personnel in the relevant field.

- Must have successfully completed one or more certified Env course(s) in any category of training Environmental Management, Industrial Hygiene, ISO 14001 / OHSAS 18001 Lead Auditor, NEBOSH, IOSH, ASSE Certificate in Global Safety Management or equivalent courses.

6. Safety Officer - 2 Nos

- Qualifications: Bachelor’s Degree in science or Diploma in Engineering from a recognized and reputed university , with minimum 5 years’ experience as HSE personnel in the relevant field.

OR

- Successfully passed High School with an IOSH or NEBOSH Certification from a recognized and reputable Institute, with minimum 10 years’ experience, including 7 years’ as HSE personnel in the relevant field.

- Must have successfully completed one or more certified HSE course(s) in any category of training in General Industrial Safety, Construction Safety, Environmental Management, Industrial Hygiene, ISO 14001 / OHSAS 18001 Lead Auditor, NEBOSH, IOSH, ASSE Certificate in Global Safety Management or equivalent courses.

7. Industrial Hygiene Officer -1 No

- Bachelor of Science (B.Sc.) Degree in Physics/ Chemistry/ Biology or Environmental Science. Diploma in Industrial Hygiene preferable.

OR

- Diploma in Mechanical/ Electrical/ Nursing/ or Civil along with Diploma in Industrial Hygiene. OR Equivalent specialization

- Must have minimum of 5 years Industrial Hygiene experience.

- Must have successfully completed minimum one certified IH course that meet the criteria of American Board of Industrial Hygiene (ABIH).

OR

- Must have completed minimum one training module offered by Bureau of Occupational Safety & Health (BOSH)/ American Industrial Hygienists Association (AIHA).

Kindly send your CV’s to career@aldali-int.com





 موظفو السلامة ، المهندسين ، مساح الأراضي ، حاملو PTW ، مساح الكميات المطلوب لشركة مرموقة

وظيفة شاغرة

شركة مرموقة تبحث عن المرشحين التاليين لمختلف المشاريع في مجال النفط:

1. مهندس موقع (مدني) - 1عدد .

- درجة البكالوريوس في الهندسة (يفضل الاعتراف مع جمعية المهندسين الكويتية ولكن ليس إلزاميًا)

- يجب أن يكون لديه خبرة لا تقل عن 5 سنوات في الأعمال المدنية والأرضية والطرق والتي تشمل ما لا يقل عن ثلاث (3) سنوات من الخبرة في صناعات النفط والغاز.

أو

- يجب أن يكون لديك خبرة لا تقل عن 8 سنوات كموظفين في الصحة والسلامة والبيئة في المجال ذي الصلة ، والذي يتضمن خبرة لا تقل عن ثلاث (3) سنوات في صناعات النفط والغاز.

- ثنائي اللغة

2. مساح أراضي - عدد 2.

- شهادة أو دبلوم في الهندسة مع خبرة لا تقل عن 5 سنوات مع معرفة جيدة في نظام تحديد المواقع العالمي ومحطة توتال وأوتوكاد ونظام المعلومات الجغرافية والنمذجة ثلاثية الأبعاد والمدنية ثلاثية الأبعاد.


- ثنائي اللغة


3. حامل PTW (مدني) - عدد 3.


- دبلوم في الهندسة أو ITI مع خبرة لا تقل عن 5 سنوات في أعمال الأرض والطرق. يفضل وجود بطاقات PTW السابقة لـ O&G.


- ثنائي اللغة


4. حاسب الكميات - 1 لا


- شهادة أو دبلوم في الهندسة مع خبرة لا تقل عن 5 سنوات في أعمال مسح الطرق / البنية التحتية ومعرفة جيدة بأوتوكاد والنمذجة ثلاثية الأبعاد والمدنية ثلاثية الأبعاد.

- ثنائي اللغة

5. ضابط البيئة -1 عدد 

- درجة البكالوريوس في الهندسة / العلوم أو دبلوم في الهندسة من جامعة معترف بها وذات سمعة طيبة ، مع خبرة لا تقل عن 5 سنوات كموظفين في الصحة والسلامة والبيئة في المجال ذي الصلة.

- يجب أن يكون قد أكمل بنجاح دورة (دورات) واحدة أو أكثر من دورات Env المعتمدة في أي فئة من فئات التدريب في الإدارة البيئية أو الصحة الصناعية أو ISO 14001 / OHSAS 18001 Lead Auditor أو NEBOSH أو IOSH أو ASSE Certificate in Global Safety Management أو دورات معادلة.

6. ضابط سلامة - عدد 2

- المؤهلات: درجة البكالوريوس في العلوم أو دبلوم في الهندسة من جامعة معترف بها وذات سمعة طيبة ، مع خبرة لا تقل عن 5 سنوات كموظفين في الصحة والسلامة والبيئة في المجال ذي الصلة.

أو

- اجتاز بنجاح المدرسة الثانوية بشهادة IOSH أو NEBOSH من معهد معترف به وذو سمعة طيبة ، مع خبرة لا تقل عن 10 سنوات ، بما في ذلك 7 سنوات كموظفين HSE في المجال ذي الصلة.

- يجب أن تكون قد أكملت بنجاح واحدة أو أكثر من دورات HSE المعتمدة في أي فئة من فئات التدريب في السلامة الصناعية العامة ، وسلامة البناء ، والإدارة البيئية ، والصحة الصناعية ، و ISO 14001 / OHSAS 18001 Lead Auditor ، NEBOSH ، IOSH ، ASSE Certificate in Global Safety دورات الإدارة أو ما يعادلها.

7. ضابط النظافة الصناعية -1 عدد 

- بكالوريوس في العلوم (بكالوريوس) في الفيزياء / الكيمياء / البيولوجيا أو العلوم البيئية. يفضل دبلوم في النظافة الصناعية.

أو

- دبلوم ميكانيكي / كهربائي / تمريض / مدني مع دبلوم في النظافة الصناعية. أو تخصص معادل

- يجب أن يكون لديه خبرة لا تقل عن 5 سنوات في مجال النظافة الصناعية.

- يجب أن تكون قد أكملت بنجاح دورة IH معتمدة واحدة على الأقل والتي تفي بمعايير المجلس الأمريكي للصحة الصناعية (ABIH).

أو

- يجب أن تكون قد أكملت وحدة تدريبية واحدة على الأقل يقدمها مكتب السلامة والصحة المهنية (BOSH) / جمعية خبراء الصحة الصناعية الأمريكية (AIHA).

برجاء إرسال سيرتك الذاتية إلى Care@aldali-int.com


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
View My Stats